Nummer |
Type rijtuig |
Jaar |
UIC nr.(laatst toegewezen) |
Opmerkingen |
1 – 4 |
Nord Belge a3b4yfi |
1930 |
niet van toepassing |
|
9 – 11 |
Nord Belge b9yfi |
1930 |
niet van toepassing |
|
15 – 20 |
Nord Belge c11yi |
1930 |
niet van toepassing |
|
27 – 31 |
Nord Belge c7dyi |
1930 |
niet van toepassing |
|
1 |
Koninklijk |
1939 |
niet van toepassing |
|
2 |
Koninklijk |
1939 |
niet van toepassing |
|
3 |
Koninklijk |
1939 |
niet van toepassing |
|
4 |
Koninklijk |
1933 |
niet van toepassing |
Oorspronkelijk I1 a2b6 10.060 |
5 |
Koninklijk |
1945 – 1950 |
niet van toepassing |
Oorspronkelijk I1 a2b6 10.015. Vanaf 1950 terug 10.015, daarna hernummerd naar 12.211 |
6 |
Koninklijk |
1945 – 1953 |
niet van toepassing |
Oorspronkelijk I1 a2b6 10.036. Vanaf 1953 terug 10.036, daarna hernummerd naar 12.220 |
7 |
Koninklijk |
1945 – 1949 |
niet van toepassing |
Oorspronkelijk I1 a2b6 10.120. Vanaf 1949 terug 10.120, daarna hernummerd naar 12.232 |
(Tussen 1939 en 1944 werd deze hernummerd naar nr. 5) |
8 |
Koninklijk |
1939 |
niet van toepassing |
Oorspronkelijk PW 14.019 (In 1939 in dienst als nr. 5) |
9 |
Koninklijk |
1945 |
niet van toepassing |
Oorspronkelijk PW 14.020 (In 1939 in dienst als nr. 6; tussen 1939 – 1944 in dienst als nr. 7) |
10 |
Koninklijk |
1945 |
niet van toepassing |
Oorspronkelijk I1 a2b6 10.081 |
11 |
Meetrijtuig |
1960 |
60 88 99-70 011 |
Oorspronkelijk bijwagen MS35 8205, daarna 212.205 |
12 |
Meetrijtuig |
1965 |
60 88 99-20 012 |
Oorspronkelijk ex DRG 77.803 |
13 |
Meetrijtuig |
1981 |
60 88 99-70 013 |
Oorspronkelijk DMS 17.436 (Alleen de kast is gebruikt) |
31 |
Medische dienst |
1973 |
60 88 80-69 031 |
Oorspronkelijk bijwagen MS35 8206, daarna 212.206 |
32 |
Medische dienst |
1973 |
60 88 80-69 032 |
Oorspronkelijk bijwagen MS35 8208, daarna 212.208 |
41 – 51 |
TEE A8tu ‘PBA’ |
1964 |
61 88 18-89 980 – 990 |
In 1984 blijven er 4 hernummerde over, de overige gaan terug naar de SNCF |
41 |
Cinema |
1975 |
60 88 99-10 041 |
Oorspronkelijk bijwagen MS35 8331, daarna 213.207 |
51 – 55 |
Hersporingstrein |
1979 – 1980 |
60 88 99-69 051 – 055 |
Oorspronkelijk I1 c11 respectievelijk: 13.022, 13.023, 13.027, 13.028, 13.034 |
daarna I1 B11 respectievelijk: 12.004, 12.005, 12.008, 12.009, 12.013 |
56 – 57 |
Hersporingstrein |
1978 |
60 88 99-29 056 – 057 |
Respectievelijk ex-Dms rijtuigen: 17.415; 17.416 |
61 – 65 |
Test |
1981 – 1985 |
60 88 80-69 101 – 105 |
Oorspronkelijk I1 c11 respectievelijk: 13.031, 13.090, 13.099, 13.003, 13.004 |
daarna I1 B10 en B11 respectievelijk : 12.011, 12.050, 12.058, 12.078, 12.079 |
Nummering op de zijkanten respectievelijk : HV2, HV3, HV1, HV5, HV4 |
71 – 72 |
Infra |
|
60 88 99-09 001 – 002 |
|
131 – 136 |
TEE A8tu ‘Mistral II’ |
1974 |
61 88 18-89 991 – 996 |
– |
141 – 147 |
TEE A8tu ‘Mistral III’ |
1968 – 1970 |
61 88 29-89 926 – 932 |
ex SNCF |
151 – 154 |
TEE B9 1/2tu ‘PBA’ |
1984 |
61 88 29-89 980 – 983 |
ex respectievelijk 41, 42, 45, 50 |
201 |
Infra |
|
60 88 99-29 201-5 |
|
205 – 209 |
Infra |
|
60 88 99-29 205 – 209 |
|
210 – 218 |
Infra |
|
60 88 99-29 210 – 218 |
ex respectievelijk 12002,12003,12015,12062,? |
220 – 223 |
Infra |
|
60 88 99-48 220 – 223 |
|
224 |
Infra |
|
60 88 99-29 224 |
|
601 |
Meetrijtuig |
1968 |
60 88 99-80 001 |
Oorspronkelijk bijwagen MS35 8204, daarna 212.204 |
811 |
Meetrijtuig |
2000 |
61 88 82-76 001-2 |
B-Telecom |
820 |
Expo |
|
60 88 99-39 020 |
|
1001 – 1004 |
Nord Belge a3b4 |
1941 |
niet van toepassing |
|
1201 – 1203 |
Nord Belge b9 |
1941 |
niet van toepassing |
|
1301 – 1306 |
Nord Belge c11 |
1941 |
niet van toepassing |
|
1701 – 1705 |
Nord Belge c7p |
1941 |
niet van toepassing |
|
3703 |
WL-U |
1931 |
71 88 71-40 652 |
|
4203 |
WR |
1940 |
51 88 88-50 007 |
|
4212 |
WR |
1940 |
51 88 88-50 011 |
|
4213 |
WR |
1940 |
51 88 88-50 012 |
|
4215 |
WR |
1940 |
51 88 88-50 013 |
|
4221 |
WR |
1939 |
51 88 88-50 070 |
|
4230 |
WR |
1940 |
51 88 88-50 074 |
|
4243 |
WR |
1943 |
51 88 88-50 085 |
|
4792 – 4796 |
WL-MU |
1967 |
71 88 72-80 615 – 619 |
|
5108 – 5110 |
WL-T2 |
1973 |
71 88 75-70 156 – 158 |
|
5151 – 5153 |
WL-T2 |
1974 |
71 88 75-70 159 – 161 |
|
10.001 – 10.120 |
I1 a2b6 |
1931 – 1939 |
|
|
10.121 – 10.158 |
I2 a2b6 |
1951 – 1952 |
niet van toepassing |
|
11.001 – 11.035 |
I1 A8 |
1956 – 1957 |
niet van toepassing |
|
11.101 – 11.138 |
I2 A8 |
1956 – 1957 |
niet van toepassing |
|
11.201 |
I4 A9 proto |
1961 |
51 88 19-80 401 |
|
11.301 – 11.320 |
I4 A9 |
19661967 |
51 88 19-80 402 – 421 |
|
11.301 – 11.308 |
Benelux |
1973 |
51 88 19-70 402 – 409 |
|
11.601 – 11.606 |
I6 A9 200km/h |
|
61 88 19 90 601 – 606 |
11.601 – 11.606 in 2012 aangepast voor 200km/u |
11.607 – 11.620 |
I6 A9 |
|
61 88 19 70 607 – 620 |
|
11.701 – 715 |
I10 A |
|
51 88 11-70 001 – 015 |
|
11.801 – 836 |
I11 A |
|
61 88 10-90 001 – 036 |
|
11.901 – 912 |
I2 A4R |
1963 |
51 88 84-80 201 – 212 |
11.901 – 11.909 herklasseerd naar A3R; 11910 en 11912 naar A2R; 11911 naar R Railtour (1974) |
12.001 – 12.083 |
I1 B11 |
1956 – 1957 |
|
|
12.001 – 12.085 |
I1 B11 |
1957 – 1965 |
51 88 21-40 101 – 164 |
|
51 88 21-48 101 – 113 |
51 88 21-65 101 – 108 |
12.011 |
I1 B10 |
1972 |
51 88 20-40 103 |
|
12.011 |
Schooltrein ES |
1981 – 1985 |
60 88 80-69 101 |
HV2 |
12.030 |
Meetrijtuig ES |
1980 |
60 88 99-89 002 |
|
12.050 |
Schooltrein ES |
1981 – 1985 |
60 88 80-69 102 |
HV3 |
12.058 |
Schooltrein ES |
1981 – 1985 |
60 88 80-69 103 |
HV1 |
12.078 |
Schooltrein ES |
1981 – 1985 |
60 88 80-69 104 |
HV4 |
12.079 |
Schooltrein ES |
1981 – 1985 |
60 88 80-69 105 |
HV4 |
12.083 – 12.085 |
EXPO |
1973 – 1976 |
51 88 99-40 002 – 004 |
Oorspronkelijk I1 c11 respectievelijk 13.011, 13013, 13010 |
daarna I1 B11 respectievelijk 12.084, 12.085, 12.083 |
12.101 – 12.112 |
I2 B12 |
1956 – 1957 |
51 88 21-80 201 – 212 |
|
12.151 – 12.176 |
I2 B8 |
1977 – 1979 |
51 88 28-80 201 – 226 |
|
12.201 – 12.210 |
I1 B8 |
1956 – 1957 |
51 88 28-40 101 – 110 |
|
12.201 – 12.270 |
I1 B8 |
1956 – 1973 |
51 88 28-40 101 – 170 |
|
12.248 |
SR1 |
1978 |
51 88 89-70 001 |
Oorspronkelijk I1 B8 rijtuig 12.248 |
12.301 |
I4 B9 |
1979 |
51 88 29-70 401 |
Ex prototype 11.201 |
12.302 |
I4 B9 |
1979 |
51 88 29-70 402 |
Ex prototype 13.101 |
12.303 – 12.304 |
I4 B9 |
1984 |
51 88 29-80 403 – 404 |
Railtour – Rail Budget |
12.401 – 12.405 |
I1 c11 proto |
1932 |
niet van toepassing |
|
12.601 – 660 |
I6 B11 |
|
61 88 21-70 601 – 660 |
|
12.701 – 745 |
I10 B |
|
51 88 21-70 001 – 045 |
|
12.746 – 779 |
I10 B Klima |
|
61 88 21-70 046 – 079 |
12.761 tot 12.763 hebben UIC nr. 61 88 21-70 061 – 063. Rest is 200km/u variant |
12.780 |
I10 Bistro |
|
61 88 88-70 080 |
|
12.801 – 906 |
I11 B |
|
61 88 20-90 001 – 106 |
|
12.901- 12.905 |
I1 c11 proto |
1932 |
niet van toepassing |
|
12.901 |
Expo |
1973 |
51 88 99-40 001 |
Oorspronkelijk I1 c11 13.014, daarna I1 B7R 13.014 |
12.901 |
I1 B7R |
1965 |
51 88 85-65 101 |
|
13.001 – 13.040 |
I1 A4B4 |
1956 – 1957 |
niet van toepassing |
|
13.001 – 13.120 |
I1 c11 |
1931 – 1939 |
niet van toepassing |
|
13.011 – 13.025 |
I1 A4B4 |
1959 – 1957 |
51 88 38-40 111 – 125 |
|
13.101 |
I4 A4B6 proto |
1961 |
51 88 39-80 401 (51 88 39-70 401) |
Prototype (Railtour – Railbudget) |
13.121 – 13.132 |
I2 c11 |
1952 |
niet van toepassing |
|
13.201 – 220 |
I4 A4B6 |
1966 |
51 88 30-80 402 – 421 |
|
13.201 – 13.208 |
I4 A4B6 |
1973 |
51 88 30-70 402 – 409 |
TDE Benelux |
13.301 – 13.310 |
I1 c8 |
1954 |
niet van toepassing |
|
14.001 – 020 |
Pakwagen Ds 18m |
|
|
|
14.001 – 14.040 |
I3 Bc9 |
1960 |
51 88 59-80 301 – 340 |
|
14.101 – 14.145 |
I5 Bc10 |
|
|
|
14.154 – 163 |
Pakwagen Ds15m |
|
|
|
14.201 – 14.212 |
Pakwagen D |
|
|
|
14.601 – 615 |
I6 Bc |
|
61 88 50-70 601 – 615 |
|
16.001 – 16.020 |
I1 a1b3c4 |
1952 |
niet van toepassing |
|
16.005 – 16.008 |
I10 Resto |
|
61 88 88-90 005 – 008 |
|
17.001 – 013 |
Pakwagen Ds 18m |
|
51 88 95-40 902 – 913 |
Ex I1 rijtuig |
17.006 |
Pakwagen Expo |
1976 |
51 88 89-40 005 |
Oorspronkelijk PW 14.007, daarna PW Ds 17.006 |
17.101 – 17.108 |
Pakwagen Ds kort |
|
51 88 85-40 914 – 921 |
|
17.201 – 17.212 |
Pakwagen D 14,3 m |
|
51 88 39-40 922 – 933 |
|
17.301 – 17.304 |
Pakwagen D 14,3 m |
|
51 88 92-40 934 – 937 |
|
17.401 – 17.436 |
Pakwagen DMS |
|
51 88 95-70 901 – 930 |
|
17.801 – 17.804 |
EXPO |
1979 |
60 88 99-40 021 – 024 |
Oorspronkelijk I1 c11 respectievelijk 13.014, 13.011, 13.013, 13.010 |
daarna I1 B7R en B11 respectievelijk 12.901, 12.084, 12.085, 12.083 |
daarna EXPO 12.901, 12.084, 12.085, 12.083 |
17.805 – 17.810 |
EXPO |
1985 |
60 88 99 40 025 – 030 |
Oorspronkelijk I1 a2b6 respectievelijk 10.075, 10.071, 10.069, 10.074, 10.079, 10.048 |
daarna I1 A4B4 respectievelijk 13.021, 13.017, 13.016, 13.020, 13.024, 13.012 |
17.805 |
EXPO |
1979 |
60 88 99-40 025 |
ex Expo 17.006 |
17.815 |
EXPO |
1984 |
60 88 99-40 035 |
ex Expo 17.805 |
17.901 |
SR1 |
1978 |
51 88 89-80 001 |
Oorspronkelijk I1 B8 nr.12.248 |
17.902 |
SR2 |
1978 |
61 88 89-70 002 |
Oorspronkelijk DMS nr.17.435 |
17.903 |
SR3 |
1988 |
61 88 89-90 003-0 |
|
18.001 – 18.040 |
I1 a1b3c4 |
1954 – 1956 |
niet van toepassing |
|
19.095 – 19.096 |
GV |
1958 |
50 88 92-29 901 – 902 |
Respectievelijk ex 77.801 en 77.802 |
19.801 – 821 |
I11Bdx |
|
61 88 80-90 001-021 |
|
19.901 – 19.903 |
I1 B5DR |
1956 – 1957 |
|
|
20.001 – 20.122 |
K1 a2b7 – a1b7r |
|
|
|
21.001 – 056 |
K1 A9 |
|
51 88 18-40 001 – 040 |
|
21.101 – 112 |
K1 A9 |
|
50 88 19-48 001 – 012 |
|
21.113 – 115 |
K1 A9 |
|
50 88 19-48 013 – 015 |
|
21.116 – 130 |
K1 A9 |
|
50 88 19-48 016 – 029 |
|
21.131 – 136 |
K1 A9 |
|
50 88 19-48 030 – 035 |
|
21.501 – 514 |
K4 A |
|
50 88 18-38 401 – 414 |
|
21.901 – 912 |
K1 A8R |
|
50 88 84-48 001 – 004 |
|
22.001 – 22.040 |
K1 b9 |
|
|
|
22.001 – 185 |
K1 B11 |
|
50 88 21-48 001 – 065 |
|
22.041 – 22.049 |
K1 b9 |
|
|
|
22.201 – 326 |
K2 B11 |
|
50 88 21-48 151 – 266 |
|
22 401 – 500 |
K3 B11 |
|
50 88 21-48 300 – 399 |
|
22.501 – 555 |
K4 B |
|
50 88 20 38 401 – 455 |
|
22.601 – 608 |
K1 B9 |
|
50 88 29-48 001 – 008 |
|
22.609 – 610 |
K1 B9 |
|
50 88 29-66 001 – 002 |
22.609 werd later EXPO-rijtuig |
22.609 |
EXPO |
|
50 88 29-66 001 – 002 |
|
22.801 – 22.803 |
ex DRG |
|
|
|
22.901 – 22.910 |
K2 B10R |
|
|
|
23.001 – 23.248 |
K1 c11 |
|
60 88 90-40 026 |
|
23.001 – 23.010 |
K1 A4B5 |
|
50 88 39-60 001 – 006 |
|
23.249 – 23.364 |
K2 c11 |
|
|
|
23.365 – 23.464 |
K3 c11 |
|
|
|
23.901 – 23.910 |
K2 c10r |
|
|
|
26.001 – 26.008 |
K1 b6p |
|
|
|
26.101 – 26.127 |
K1 b6p |
|
|
|
27.001 – 27.018 |
K1 c7p |
|
|
|
27.101 – 27.127 |
K1 c7p |
|
|
|
27.128 – 27.137 |
K1 c7p |
|
|
|
27.801 |
EXPO |
1982 |
60 88 99-40 026 (80 88 980 0 099) |
Oorspronkelijk I1 a2b7 20.098, daarna I1 B9 22.609 – tussen 1982 en 1984 Expo Info |
28.001 – 28.008 |
K1 A6D |
|
50 88 31-66 001 – 008 |
|
28.101 – 28.127 |
K1 A6D |
|
50 88 31-48 001 – 025 |
|
28.901 – 28.915 |
K1 A5DR |
|
50 88 37-48 001 – 015 |
|
29.001 – 29.018 |
K1 B7D |
|
50 88 82-66 001 – 018 |
|
29.101 – 29.114 |
K1 B7D |
|
50 88 82-48 001 – 014 |
|
29.115 – 29.127 |
K1 B7D |
|
50 88 82-66 019 – 031 |
|
29.201 – 29.210 |
K2 B7D |
|
50 88 82-48 151 – 160 |
|
29.501 – 29.515 |
K4 Bd |
|
50 88 82-38 401 – 415 |
|
30.001 – 30.050 |
L a2b6 |
|
|
|
31.001 – 31.035 |
L A8 |
|
|
|
31.101 – 31.117 |
L A8 |
|
50 88 18-26 401 – 417 |
|
32.001 – 32.020 |
L b8 |
|
|
|
32.001 – 32.174 |
L B10 |
|
50 88 20-26 401 – 574 |
|
32.021 – 32.024 |
L b8 |
|
|
|
32.201 – 32.204 |
Nord Belge B7 |
1956 – 57 |
50 88 27-26 401 – 404 |
|
32.301 – 32.303 |
Nord Belge B9 |
1956 – 57 |
50 88 29-26 401 – 403 |
|
32.401 – 32.406 |
Nord Belge B11 |
1956 – 57 |
50 88 21-26 401 – 406 |
|
32.501 – 32.515 |
L B8 |
|
50 88 28-26 401 – 415 |
|
33.001 |
L c10 proto |
|
|
|
33.001 – 33.192 |
L c10 |
|
|
|
33.001 – 33.020 |
L A4.4B |
|
50 88 37-26 401 – 420 |
|
36.001 – 36.016 |
L b5p |
|
50 88 31-26 401 – 416 |
|
37.001 – 37.029 |
L c6p |
|
|
|
38.001 – 38.016 |
L A5D |
|
|
|
39.001 – 39.029 |
L B6D |
|
50 88 39-26 401 – 429 |
|
39.101 – 39.105 |
Nord Belge B7D |
1956 – 57 |
50 88 82-26 430 – 434 |
|
40.001 – 010 |
M3 A6B3D |
|
50 88 81-26 951 – 960 |
|
41.001 – 41.035 |
M2 A10 |
|
50 88 18-48 601 – 635 |
|
41.201 – 41.209 |
K1 b6p |
|
|
|
41.301 – 41.324 |
K1 c7p |
|
|
|
42.001 – 42.002 |
L c10 proto |
|
|
|
42.001 – 42.002 |
M1 B8 proto |
|
50 88 27-26 601 – 602 |
|
42.003 – 130 |
M1 B10 (trek-duw) |
|
50 88 29-18 601 – 730 |
|
42.131 – 214 |
M1 B10 |
|
50 88 29-26 601 – 713 |
|
42.201 – 42.240 |
K1 b6p |
|
|
|
42.251 |
M2 B12 |
|
50 88 21-26 600 |
Prototype |
42.252 |
M2 B12 |
|
50 88 21-18 600 |
Prototype |
42.301 – 42.353 |
K1 c7p |
|
|
|
42.301 – 42.650 |
M2 B11 |
|
50 88 20-48 601 – 950 |
|
42.352 – 42.361 |
K2 c7p |
|
|
|
42.801 -42. 836 |
M3 B12 |
|
50 88 21-26 951 – 986 |
|
43.001 – 43.051 |
M1 A5B4 (trek-duw) |
|
50 88 38-18 601 – 651 |
|
43.052 – 43.115 |
M1 A5B4 |
|
50 88 38-26 601 – 663 |
|
43.201 – 43.220 |
L b5p |
|
|
|
43.201 – 43.304 |
M2 A5B5 |
|
50 88 39-48 601 – 704 |
|
43.301 – 43.330 |
L c6p |
|
|
|
44.001 – 44.036 |
Pakwagen D 14m |
|
|
|
44.037 – 44.053 |
Pakwagen D 14m |
|
|
|
47.001 |
K1 c11 proto |
|
|
|
47.201 – 47.202 |
ex DRG |
|
|
|
47.301 – 47.325 |
ex DRG |
|
|
|
47.401 |
Pakwagen ex DRG |
1945 |
niet van toepassing |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Köln 112.207 |
47.402 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Karlsruhe 112.101, terug DB 5-50 |
47.403 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Mainz 108.820 (Houten rijtuig) |
47.404 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Münster 105.811 |
47.405 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Münster 112.057 |
47.406 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn ? |
47.407 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Frankfurt 107.958 |
47.408 – 47.409 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn ? |
47.410 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Breslau 105.116 |
47.411 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Hannover 107.350 (Houten rijtuig) |
47.501 |
ex DRG |
|
|
|
49.001 – 49.059 |
M1 B8D (trek-duw) |
|
50 88 82-18 601 – 659 |
|
49.060 – 49.117 |
M1 B8D |
|
50 88 82-26 601 – 658 |
|
49.040 |
M1 B5D proto |
|
|
|
49.118 |
M1 B8D |
|
50 88 82-26 600 |
|
49.118 |
M1 B5Dx proto |
|
|
|
49.201 – 316 |
M2 B8D / B8Dx |
|
50 88 82-48 601 – 716 |
|
49.901 – 915 |
M2 B7DR |
|
50 88 87-48 601 – 615 |
|
51.001 – 050 |
M4 A9 |
|
50 88 19-78 001 – 050 |
|
52.001 – 430 |
M4 B11 |
|
50 88 20-78 001 – 430 |
|
52.501 – 600 |
M5 B |
|
50 88 26-38 001 – 100 |
|
53.501 – 515 |
M5 A |
|
50 88 36-38 001 – 015 |
|
58.001 – 033 |
M4 A7D |
|
50 88 81-78 001 – 033 |
|
58.034 – 065 |
M4 A6D |
|
50 88 81-78 034 – 065 |
|
58.034 – 065 |
M4 A6Dx |
|
|
|
59.901 – 935 |
M4 B7Dk |
|
50 88 82-78 001 – 035 |
|
59.951 – 968 |
M5 BDx |
|
50 88 86 38 001 – 018 |
|
60.852 |
Pakwagen Ex DRG |
1945 |
|
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn KPEV |
61.001 – 066 |
M6 A |
|
50 88 16-72 001 – 066 |
|
61.067 – 076 |
M6 A |
|
50 88 16-92 067 – 076 |
Variant 200km/u |
|
|
|
|
|
62.001 – 231 |
M6 B |
|
50 88 26-72 001 – 231 |
|
62.232 – 276 |
M6 B |
|
50 88 26-92 232 – 276 |
Variant 200km/u |
62.401 – 416 |
R B8 |
|
50 88 27-26 580 – 595 |
|
63.000 |
M1 c8 proto |
|
|
|
63.001 |
M1 c8 proto |
|
|
|
63.002 – 63.252 |
M1 c10c |
|
|
|
63.301 – 63.304 |
M2 c12 proto |
|
|
|
63.951 – 63.966 |
R c8 |
|
|
|
65.001 |
M1 b4c4 proto |
|
|
|
65.002 – 65.127 |
M1 b5c4 |
|
|
|
65.001 – 064 |
M6 Bx |
|
50 88 80-72 001 – 064 |
|
66.001 – 66.004 |
R b6p |
|
|
|
67.001 |
M1 c5p proto |
|
|
|
67.002 – 67.127 |
M1 c8p |
|
|
|
68.401 – 404 |
R A6D |
|
50 88 81-26 580 – 583 |
|
69.001 – 070 |
M6 (A)BD |
|
50 88 82-72 001 – 070 |
|
69.071 – 076 |
M6 BD |
|
50 88 82-92 071 – 076 |
Variant 200km/u |
70.001 – 020 |
Postrijtuig 21m |
|
50 88 00-40 951 – 971 |
|
70.008 |
D-rijtuig ex DR |
|
50 88 92-29 906 |
|
70.009 |
Postrijtuig variant 1 |
|
50 88 00-40 979 |
|
70.010 |
Postrijtuig variant 1 |
|
50 88 00-40 975 |
|
70.011 |
Postrijtuig variant 1 |
|
50 88 00-40 976 |
|
70.017 |
Postrijtuig variant 1 |
|
50 88 00-40 977 |
|
70.018 |
Postrijtuig variant 1 |
|
50 88 00-40 978 |
|
70.009 |
Postrijtuig variant 1 |
|
50 88 00-40 979 |
|
70.021 – 028 |
Postrijtuig 22m |
|
50 88 00-40 972 – 974 |
|
70.027 |
Postrijtuig variant 2 |
|
50 88 00-40 981 |
|
70.201 – 70.236 |
Postrijtuig 22m |
|
|
|
70.300 – 70.302 |
Postrijtuig ex DRG |
1946 – 1954 |
50 88 00-26 051 – 053 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn respectievelijk 4712, 4820, 4364, 4504, 4642 |
70.303 |
50 88 92-29 907 |
70.304 |
50 88 00-26 055 |
70.801 – 803 |
Postrijtuig ex DR |
19561957 |
50 88 00-26 051 – 053 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn respectievelijk 4712, 4820, 4364, 4504, 4642 |
70.804 |
50 88 92-29 907 |
daarna postrijtuig 70.300 – 70.304 |
70.805 |
50 88 00-26 055 |
|
732.01 – 732.20 |
RAW B6 |
|
|
|
734.01 – 734.10 |
RAW B8 |
|
|
|
77.001 – 015 |
PW D 14.3m |
|
50 88 92-26 001 – 010 |
ex RIC D 14.3m rijtuig |
77.016 – 025 |
PW D 14.3m |
|
50 88 92-66 901 – 911 |
ex RIC D 14.3m rijtuig |
77.018 – 77.023 |
PW GEN |
|
|
|
77.101 – 108 |
PW-radio |
|
50 88 92-26 011 – 018 |
ex RIC D 14.3m rijtuig |
77.301 – 304 |
PW EXPO |
1985 |
50 88 92-49 301 – 304 |
Oorspronkelijk PW D respectievelijk 44.052, 44.053, 44.044, 44.045 |
daarna PW D respectievelijk 17.301, 17302, 17.303, 17304 |
77.801 |
PW ex DRG |
1956 -1957 |
niet van toepassing |
ex 87.401 |
77.802 |
ex 87.402 |
77.803 |
ex 87.403 |
79.008 |
GV |
|
|
|
79.804 |
GV |
|
|
|
87.301 – 87.307 |
ex DRG |
|
|
|
87.401 |
PW ex DRG |
1945 |
niet van toepassing |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Wien 105.818, daarna terug DB 5-50 |
87.402 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Mainz 107.400, daarna terug DB 5-50 (Houten rijtuig) |
87.403 |
Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Augsburg 107.276, daarna terug DB 5-50 (Houten rijtuig) |
87.401 |
PW ex DRG |
1946 – 1954 |
niet van toepassing |
ex 47.401 |
87.402 |
ex 47.405 |
87.403 |
ex 47.407 |
87.404 |
ex 47.410 |
87.405 |
ex 47.404 |
87.501 – 87.503 |
ex DRG |
|
|
|
88.301 – 88.309 |
ex DRG |
|
|
|
88.401 |
PW ex DRG |
1946 – 1954 |
niet van toepassing |
ex 47.403 |
88.402 |
ex 47.411 |
90.001 – 90.005 |
Hersporingstrein |
|
96 88 95-76 001 – 005 |
Respectievelijk ex-Dms rijtuigen: 17.434; 17.421; 17.403; 17.404; 17.418 |
99.565 |
CP |
1946 – 1954 |
50 88 92-29 903 |
ex 60.852 |
99.573 – 99.574 |
CP |
1956 – 1957 |
50 88 92-29 904 – 905 |
ex 87.404 – 87.405 |