| Nummer | Type rijtuig | Jaar | UIC nr.(laatst toegewezen) | Opmerkingen |
| 1 – 4 | Nord Belge a3b4yfi | 1930 | niet van toepassing | |
| 9 – 11 | Nord Belge b9yfi | 1930 | niet van toepassing | |
| 15 – 20 | Nord Belge c11yi | 1930 | niet van toepassing | |
| 27 – 31 | Nord Belge c7dyi | 1930 | niet van toepassing | |
| 1 | Koninklijk | 1939 | niet van toepassing | |
| 2 | Koninklijk | 1939 | niet van toepassing | |
| 3 | Koninklijk | 1939 | niet van toepassing | |
| 4 | Koninklijk | 1933 | niet van toepassing | Oorspronkelijk I1 a2b6 10.060 |
| 5 | Koninklijk | 1945 – 1950 | niet van toepassing | Oorspronkelijk I1 a2b6 10.015. Vanaf 1950 terug 10.015, daarna hernummerd naar 12.211 |
| 6 | Koninklijk | 1945 – 1953 | niet van toepassing | Oorspronkelijk I1 a2b6 10.036. Vanaf 1953 terug 10.036, daarna hernummerd naar 12.220 |
| 7 | Koninklijk | 1945 – 1949 | niet van toepassing | Oorspronkelijk I1 a2b6 10.120. Vanaf 1949 terug 10.120, daarna hernummerd naar 12.232 |
| (Tussen 1939 en 1944 werd deze hernummerd naar nr. 5) | ||||
| 8 | Koninklijk | 1939 | niet van toepassing | Oorspronkelijk PW 14.019 (In 1939 in dienst als nr. 5) |
| 9 | Koninklijk | 1945 | niet van toepassing | Oorspronkelijk PW 14.020 (In 1939 in dienst als nr. 6; tussen 1939 – 1944 in dienst als nr. 7) |
| 10 | Koninklijk | 1945 | niet van toepassing | Oorspronkelijk I1 a2b6 10.081 |
| 11 | Meetrijtuig | 1960 | 60 88 99-70 011 | Oorspronkelijk bijwagen MS35 8205, daarna 212.205 |
| 12 | Meetrijtuig | 1965 | 60 88 99-20 012 | Oorspronkelijk ex DRG 77.803 |
| 13 | Meetrijtuig | 1981 | 60 88 99-70 013 | Oorspronkelijk DMS 17.436 (Alleen de kast is gebruikt) |
| 31 | Medische dienst | 1973 | 60 88 80-69 031 | Oorspronkelijk bijwagen MS35 8206, daarna 212.206 |
| 32 | Medische dienst | 1973 | 60 88 80-69 032 | Oorspronkelijk bijwagen MS35 8208, daarna 212.208 |
| 41 – 51 | TEE A8tu ‘PBA’ | 1964 | 61 88 18-89 980 – 990 | In 1984 blijven er 4 hernummerde over, de overige gaan terug naar de SNCF |
| 41 | Cinema | 1975 | 60 88 99-10 041 | Oorspronkelijk bijwagen MS35 8331, daarna 213.207 |
| 51 – 55 | Hersporingstrein | 1979 – 1980 | 60 88 99-69 051 – 055 | Oorspronkelijk I1 c11 respectievelijk: 13.022, 13.023, 13.027, 13.028, 13.034 |
| daarna I1 B11 respectievelijk: 12.004, 12.005, 12.008, 12.009, 12.013 | ||||
| 56 – 57 | Hersporingstrein | 1978 | 60 88 99-29 056 – 057 | Respectievelijk ex-Dms rijtuigen: 17.415; 17.416 |
| 61 – 65 | Test | 1981 – 1985 | 60 88 80-69 101 – 105 | Oorspronkelijk I1 c11 respectievelijk: 13.031, 13.090, 13.099, 13.003, 13.004 |
| daarna I1 B10 en B11 respectievelijk : 12.011, 12.050, 12.058, 12.078, 12.079 | ||||
| Nummering op de zijkanten respectievelijk : HV2, HV3, HV1, HV5, HV4 | ||||
| 71 – 72 | Infra | 60 88 99-09 001 – 002 | ||
| 131 – 136 | TEE A8tu ‘Mistral II’ | 1974 | 61 88 18-89 991 – 996 | – |
| 141 – 147 | TEE A8tu ‘Mistral III’ | 1968 – 1970 | 61 88 29-89 926 – 932 | ex SNCF |
| 151 – 154 | TEE B9 1/2tu ‘PBA’ | 1984 | 61 88 29-89 980 – 983 | ex respectievelijk 41, 42, 45, 50 |
| 201 | Infra | 60 88 99-29 201-5 | ||
| 205 – 209 | Infra | 60 88 99-29 205 – 209 | ||
| 210 – 218 | Infra | 60 88 99-29 210 – 218 | ex respectievelijk 12002,12003,12015,12062,? | |
| 220 – 223 | Infra | 60 88 99-48 220 – 223 | ||
| 224 | Infra | 60 88 99-29 224 | ||
| 601 | Meetrijtuig | 1968 | 60 88 99-80 001 | Oorspronkelijk bijwagen MS35 8204, daarna 212.204 |
| 811 | Meetrijtuig | 2000 | 61 88 82-76 001-2 | B-Telecom |
| 820 | Expo | 60 88 99-39 020 | ||
| 1001 – 1004 | Nord Belge a3b4 | 1941 | niet van toepassing | |
| 1201 – 1203 | Nord Belge b9 | 1941 | niet van toepassing | |
| 1301 – 1306 | Nord Belge c11 | 1941 | niet van toepassing | |
| 1701 – 1705 | Nord Belge c7p | 1941 | niet van toepassing | |
| 3703 | WL-U | 1931 | 71 88 71-40 652 | |
| 4203 | WR | 1940 | 51 88 88-50 007 | |
| 4212 | WR | 1940 | 51 88 88-50 011 | |
| 4213 | WR | 1940 | 51 88 88-50 012 | |
| 4215 | WR | 1940 | 51 88 88-50 013 | |
| 4221 | WR | 1939 | 51 88 88-50 070 | |
| 4230 | WR | 1940 | 51 88 88-50 074 | |
| 4243 | WR | 1943 | 51 88 88-50 085 | |
| 4792 – 4796 | WL-MU | 1967 | 71 88 72-80 615 – 619 | |
| 5108 – 5110 | WL-T2 | 1973 | 71 88 75-70 156 – 158 | |
| 5151 – 5153 | WL-T2 | 1974 | 71 88 75-70 159 – 161 | |
| 10.001 – 10.120 | I1 a2b6 | 1931 – 1939 | ||
| 10.121 – 10.158 | I2 a2b6 | 1951 – 1952 | niet van toepassing | |
| 11.001 – 11.035 | I1 A8 | 1956 – 1957 | niet van toepassing | |
| 11.101 – 11.138 | I2 A8 | 1956 – 1957 | niet van toepassing | |
| 11.201 | I4 A9 proto | 1961 | 51 88 19-80 401 | |
| 11.301 – 11.320 | I4 A9 | 19661967 | 51 88 19-80 402 – 421 | |
| 11.301 – 11.308 | Benelux | 1973 | 51 88 19-70 402 – 409 | |
| 11.601 – 11.606 | I6 A9 200km/h | 61 88 19 90 601 – 606 | 11.601 – 11.606 in 2012 aangepast voor 200km/u | |
| 11.607 – 11.620 | I6 A9 | 61 88 19 70 607 – 620 | ||
| 11.701 – 715 | I10 A | 51 88 11-70 001 – 015 | ||
| 11.801 – 836 | I11 A | 61 88 10-90 001 – 036 | ||
| 11.901 – 912 | I2 A4R | 1963 | 51 88 84-80 201 – 212 | 11.901 – 11.909 herklasseerd naar A3R; 11910 en 11912 naar A2R; 11911 naar R Railtour (1974) |
| 12.001 – 12.083 | I1 B11 | 1956 – 1957 | ||
| 12.001 – 12.085 | I1 B11 | 1957 – 1965 | 51 88 21-40 101 – 164 | |
| 51 88 21-48 101 – 113 | ||||
| 51 88 21-65 101 – 108 | ||||
| 12.011 | I1 B10 | 1972 | 51 88 20-40 103 | |
| 12.011 | Schooltrein ES | 1981 – 1985 | 60 88 80-69 101 | HV2 |
| 12.030 | Meetrijtuig ES | 1980 | 60 88 99-89 002 | |
| 12.050 | Schooltrein ES | 1981 – 1985 | 60 88 80-69 102 | HV3 |
| 12.058 | Schooltrein ES | 1981 – 1985 | 60 88 80-69 103 | HV1 |
| 12.078 | Schooltrein ES | 1981 – 1985 | 60 88 80-69 104 | HV4 |
| 12.079 | Schooltrein ES | 1981 – 1985 | 60 88 80-69 105 | HV4 |
| 12.083 – 12.085 | EXPO | 1973 – 1976 | 51 88 99-40 002 – 004 | Oorspronkelijk I1 c11 respectievelijk 13.011, 13013, 13010 |
| daarna I1 B11 respectievelijk 12.084, 12.085, 12.083 | ||||
| 12.101 – 12.112 | I2 B12 | 1956 – 1957 | 51 88 21-80 201 – 212 | |
| 12.151 – 12.176 | I2 B8 | 1977 – 1979 | 51 88 28-80 201 – 226 | |
| 12.201 – 12.210 | I1 B8 | 1956 – 1957 | 51 88 28-40 101 – 110 | |
| 12.201 – 12.270 | I1 B8 | 1956 – 1973 | 51 88 28-40 101 – 170 | |
| 12.248 | SR1 | 1978 | 51 88 89-70 001 | Oorspronkelijk I1 B8 rijtuig 12.248 |
| 12.301 | I4 B9 | 1979 | 51 88 29-70 401 | Ex prototype 11.201 |
| 12.302 | I4 B9 | 1979 | 51 88 29-70 402 | Ex prototype 13.101 |
| 12.303 – 12.304 | I4 B9 | 1984 | 51 88 29-80 403 – 404 | Railtour – Rail Budget |
| 12.401 – 12.405 | I1 c11 proto | 1932 | niet van toepassing | |
| 12.601 – 660 | I6 B11 | 61 88 21-70 601 – 660 | ||
| 12.701 – 745 | I10 B | 51 88 21-70 001 – 045 | ||
| 12.746 – 779 | I10 B Klima | 61 88 21-70 046 – 079 | 12.761 tot 12.763 hebben UIC nr. 61 88 21-70 061 – 063. Rest is 200km/u variant | |
| 12.780 | I10 Bistro | 61 88 88-70 080 | ||
| 12.801 – 906 | I11 B | 61 88 20-90 001 – 106 | ||
| 12.901- 12.905 | I1 c11 proto | 1932 | niet van toepassing | |
| 12.901 | Expo | 1973 | 51 88 99-40 001 | Oorspronkelijk I1 c11 13.014, daarna I1 B7R 13.014 |
| 12.901 | I1 B7R | 1965 | 51 88 85-65 101 | |
| 13.001 – 13.040 | I1 A4B4 | 1956 – 1957 | niet van toepassing | |
| 13.001 – 13.120 | I1 c11 | 1931 – 1939 | niet van toepassing | |
| 13.011 – 13.025 | I1 A4B4 | 1959 – 1957 | 51 88 38-40 111 – 125 | |
| 13.101 | I4 A4B6 proto | 1961 | 51 88 39-80 401 (51 88 39-70 401) | Prototype (Railtour – Railbudget) |
| 13.121 – 13.132 | I2 c11 | 1952 | niet van toepassing | |
| 13.201 – 220 | I4 A4B6 | 1966 | 51 88 30-80 402 – 421 | |
| 13.201 – 13.208 | I4 A4B6 | 1973 | 51 88 30-70 402 – 409 | TDE Benelux |
| 13.301 – 13.310 | I1 c8 | 1954 | niet van toepassing | |
| 14.001 – 020 | Pakwagen Ds 18m | |||
| 14.001 – 14.040 | I3 Bc9 | 1960 | 51 88 59-80 301 – 340 | |
| 14.101 – 14.145 | I5 Bc10 | |||
| 14.154 – 163 | Pakwagen Ds15m | |||
| 14.201 – 14.212 | Pakwagen D | |||
| 14.601 – 615 | I6 Bc | 61 88 50-70 601 – 615 | ||
| 16.001 – 16.020 | I1 a1b3c4 | 1952 | niet van toepassing | |
| 16.005 – 16.008 | I10 Resto | 61 88 88-90 005 – 008 | ||
| 17.001 – 013 | Pakwagen Ds 18m | 51 88 95-40 902 – 913 | Ex I1 rijtuig | |
| 17.006 | Pakwagen Expo | 1976 | 51 88 89-40 005 | Oorspronkelijk PW 14.007, daarna PW Ds 17.006 |
| 17.101 – 17.108 | Pakwagen Ds kort | 51 88 85-40 914 – 921 | ||
| 17.201 – 17.212 | Pakwagen D 14,3 m | 51 88 39-40 922 – 933 | ||
| 17.301 – 17.304 | Pakwagen D 14,3 m | 51 88 92-40 934 – 937 | ||
| 17.401 – 17.436 | Pakwagen DMS | 51 88 95-70 901 – 930 | ||
| 17.801 – 17.804 | EXPO | 1979 | 60 88 99-40 021 – 024 | Oorspronkelijk I1 c11 respectievelijk 13.014, 13.011, 13.013, 13.010 |
| daarna I1 B7R en B11 respectievelijk 12.901, 12.084, 12.085, 12.083 | ||||
| daarna EXPO 12.901, 12.084, 12.085, 12.083 | ||||
| 17.805 – 17.810 | EXPO | 1985 | 60 88 99 40 025 – 030 | Oorspronkelijk I1 a2b6 respectievelijk 10.075, 10.071, 10.069, 10.074, 10.079, 10.048 |
| daarna I1 A4B4 respectievelijk 13.021, 13.017, 13.016, 13.020, 13.024, 13.012 | ||||
| 17.805 | EXPO | 1979 | 60 88 99-40 025 | ex Expo 17.006 |
| 17.815 | EXPO | 1984 | 60 88 99-40 035 | ex Expo 17.805 |
| 17.901 | SR1 | 1978 | 51 88 89-80 001 | Oorspronkelijk I1 B8 nr.12.248 |
| 17.902 | SR2 | 1978 | 61 88 89-70 002 | Oorspronkelijk DMS nr.17.435 |
| 17.903 | SR3 | 1988 | 61 88 89-90 003-0 | |
| 18.001 – 18.040 | I1 a1b3c4 | 1954 – 1956 | niet van toepassing | |
| 19.095 – 19.096 | GV | 1958 | 50 88 92-29 901 – 902 | Respectievelijk ex 77.801 en 77.802 |
| 19.801 – 821 | I11Bdx | 61 88 80-90 001-021 | ||
| 19.901 – 19.903 | I1 B5DR | 1956 – 1957 | ||
| 20.001 – 20.122 | K1 a2b7 – a1b7r | |||
| 21.001 – 056 | K1 A9 | 51 88 18-40 001 – 040 | ||
| 21.101 – 112 | K1 A9 | 50 88 19-48 001 – 012 | ||
| 21.113 – 115 | K1 A9 | 50 88 19-48 013 – 015 | ||
| 21.116 – 130 | K1 A9 | 50 88 19-48 016 – 029 | ||
| 21.131 – 136 | K1 A9 | 50 88 19-48 030 – 035 | ||
| 21.501 – 514 | K4 A | 50 88 18-38 401 – 414 | ||
| 21.901 – 912 | K1 A8R | 50 88 84-48 001 – 004 | ||
| 22.001 – 22.040 | K1 b9 | |||
| 22.001 – 185 | K1 B11 | 50 88 21-48 001 – 065 | ||
| 22.041 – 22.049 | K1 b9 | |||
| 22.201 – 326 | K2 B11 | 50 88 21-48 151 – 266 | ||
| 22 401 – 500 | K3 B11 | 50 88 21-48 300 – 399 | ||
| 22.501 – 555 | K4 B | 50 88 20 38 401 – 455 | ||
| 22.601 – 608 | K1 B9 | 50 88 29-48 001 – 008 | ||
| 22.609 – 610 | K1 B9 | 50 88 29-66 001 – 002 | 22.609 werd later EXPO-rijtuig | |
| 22.609 | EXPO | 50 88 29-66 001 – 002 | ||
| 22.801 – 22.803 | ex DRG | |||
| 22.901 – 22.910 | K2 B10R | |||
| 23.001 – 23.248 | K1 c11 | 60 88 90-40 026 | ||
| 23.001 – 23.010 | K1 A4B5 | 50 88 39-60 001 – 006 | ||
| 23.249 – 23.364 | K2 c11 | |||
| 23.365 – 23.464 | K3 c11 | |||
| 23.901 – 23.910 | K2 c10r | |||
| 26.001 – 26.008 | K1 b6p | |||
| 26.101 – 26.127 | K1 b6p | |||
| 27.001 – 27.018 | K1 c7p | |||
| 27.101 – 27.127 | K1 c7p | |||
| 27.128 – 27.137 | K1 c7p | |||
| 27.801 | EXPO | 1982 | 60 88 99-40 026 (80 88 980 0 099) | Oorspronkelijk I1 a2b7 20.098, daarna I1 B9 22.609 – tussen 1982 en 1984 Expo Info |
| 28.001 – 28.008 | K1 A6D | 50 88 31-66 001 – 008 | ||
| 28.101 – 28.127 | K1 A6D | 50 88 31-48 001 – 025 | ||
| 28.901 – 28.915 | K1 A5DR | 50 88 37-48 001 – 015 | ||
| 29.001 – 29.018 | K1 B7D | 50 88 82-66 001 – 018 | ||
| 29.101 – 29.114 | K1 B7D | 50 88 82-48 001 – 014 | ||
| 29.115 – 29.127 | K1 B7D | 50 88 82-66 019 – 031 | ||
| 29.201 – 29.210 | K2 B7D | 50 88 82-48 151 – 160 | ||
| 29.501 – 29.515 | K4 Bd | 50 88 82-38 401 – 415 | ||
| 30.001 – 30.050 | L a2b6 | |||
| 31.001 – 31.035 | L A8 | |||
| 31.101 – 31.117 | L A8 | 50 88 18-26 401 – 417 | ||
| 32.001 – 32.020 | L b8 | |||
| 32.001 – 32.174 | L B10 | 50 88 20-26 401 – 574 | ||
| 32.021 – 32.024 | L b8 | |||
| 32.201 – 32.204 | Nord Belge B7 | 1956 – 57 | 50 88 27-26 401 – 404 | |
| 32.301 – 32.303 | Nord Belge B9 | 1956 – 57 | 50 88 29-26 401 – 403 | |
| 32.401 – 32.406 | Nord Belge B11 | 1956 – 57 | 50 88 21-26 401 – 406 | |
| 32.501 – 32.515 | L B8 | 50 88 28-26 401 – 415 | ||
| 33.001 | L c10 proto | |||
| 33.001 – 33.192 | L c10 | |||
| 33.001 – 33.020 | L A4.4B | 50 88 37-26 401 – 420 | ||
| 36.001 – 36.016 | L b5p | 50 88 31-26 401 – 416 | ||
| 37.001 – 37.029 | L c6p | |||
| 38.001 – 38.016 | L A5D | |||
| 39.001 – 39.029 | L B6D | 50 88 39-26 401 – 429 | ||
| 39.101 – 39.105 | Nord Belge B7D | 1956 – 57 | 50 88 82-26 430 – 434 | |
| 40.001 – 010 | M3 A6B3D | 50 88 81-26 951 – 960 | ||
| 41.001 – 41.035 | M2 A10 | 50 88 18-48 601 – 635 | ||
| 41.201 – 41.209 | K1 b6p | |||
| 41.301 – 41.324 | K1 c7p | |||
| 42.001 – 42.002 | L c10 proto | |||
| 42.001 – 42.002 | M1 B8 proto | 50 88 27-26 601 – 602 | ||
| 42.003 – 130 | M1 B10 (trek-duw) | 50 88 29-18 601 – 730 | ||
| 42.131 – 214 | M1 B10 | 50 88 29-26 601 – 713 | ||
| 42.201 – 42.240 | K1 b6p | |||
| 42.251 | M2 B12 | 50 88 21-26 600 | Prototype | |
| 42.252 | M2 B12 | 50 88 21-18 600 | Prototype | |
| 42.301 – 42.353 | K1 c7p | |||
| 42.301 – 42.650 | M2 B11 | 50 88 20-48 601 – 950 | ||
| 42.352 – 42.361 | K2 c7p | |||
| 42.801 -42. 836 | M3 B12 | 50 88 21-26 951 – 986 | ||
| 43.001 – 43.051 | M1 A5B4 (trek-duw) | 50 88 38-18 601 – 651 | ||
| 43.052 – 43.115 | M1 A5B4 | 50 88 38-26 601 – 663 | ||
| 43.201 – 43.220 | L b5p | |||
| 43.201 – 43.304 | M2 A5B5 | 50 88 39-48 601 – 704 | ||
| 43.301 – 43.330 | L c6p | |||
| 44.001 – 44.036 | Pakwagen D 14m | |||
| 44.037 – 44.053 | Pakwagen D 14m | |||
| 47.001 | K1 c11 proto | |||
| 47.201 – 47.202 | ex DRG | |||
| 47.301 – 47.325 | ex DRG | |||
| 47.401 | Pakwagen ex DRG | 1945 | niet van toepassing | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Köln 112.207 |
| 47.402 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Karlsruhe 112.101, terug DB 5-50 | |||
| 47.403 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Mainz 108.820 (Houten rijtuig) | |||
| 47.404 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Münster 105.811 | |||
| 47.405 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Münster 112.057 | |||
| 47.406 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn ? | |||
| 47.407 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Frankfurt 107.958 | |||
| 47.408 – 47.409 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn ? | |||
| 47.410 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Breslau 105.116 | |||
| 47.411 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Hannover 107.350 (Houten rijtuig) | |||
| 47.501 | ex DRG | |||
| 49.001 – 49.059 | M1 B8D (trek-duw) | 50 88 82-18 601 – 659 | ||
| 49.060 – 49.117 | M1 B8D | 50 88 82-26 601 – 658 | ||
| 49.040 | M1 B5D proto | |||
| 49.118 | M1 B8D | 50 88 82-26 600 | ||
| 49.118 | M1 B5Dx proto | |||
| 49.201 – 316 | M2 B8D / B8Dx | 50 88 82-48 601 – 716 | ||
| 49.901 – 915 | M2 B7DR | 50 88 87-48 601 – 615 | ||
| 51.001 – 050 | M4 A9 | 50 88 19-78 001 – 050 | ||
| 52.001 – 430 | M4 B11 | 50 88 20-78 001 – 430 | ||
| 52.501 – 600 | M5 B | 50 88 26-38 001 – 100 | ||
| 53.501 – 515 | M5 A | 50 88 36-38 001 – 015 | ||
| 58.001 – 033 | M4 A7D | 50 88 81-78 001 – 033 | ||
| 58.034 – 065 | M4 A6D | 50 88 81-78 034 – 065 | ||
| 58.034 – 065 | M4 A6Dx | |||
| 59.901 – 935 | M4 B7Dk | 50 88 82-78 001 – 035 | ||
| 59.951 – 968 | M5 BDx | 50 88 86 38 001 – 018 | ||
| 60.852 | Pakwagen Ex DRG | 1945 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn KPEV | |
| 61.001 – 066 | M6 A | 50 88 16-72 001 – 066 | ||
| 61.067 – 076 | M6 A | 50 88 16-92 067 – 076 | Variant 200km/u | |
| 62.001 – 231 | M6 B | 50 88 26-72 001 – 231 | ||
| 62.232 – 276 | M6 B | 50 88 26-92 232 – 276 | Variant 200km/u | |
| 62.401 – 416 | R B8 | 50 88 27-26 580 – 595 | ||
| 63.000 | M1 c8 proto | |||
| 63.001 | M1 c8 proto | |||
| 63.002 – 63.252 | M1 c10c | |||
| 63.301 – 63.304 | M2 c12 proto | |||
| 63.951 – 63.966 | R c8 | |||
| 65.001 | M1 b4c4 proto | |||
| 65.002 – 65.127 | M1 b5c4 | |||
| 65.001 – 064 | M6 Bx | 50 88 80-72 001 – 064 | ||
| 66.001 – 66.004 | R b6p | |||
| 67.001 | M1 c5p proto | |||
| 67.002 – 67.127 | M1 c8p | |||
| 68.401 – 404 | R A6D | 50 88 81-26 580 – 583 | ||
| 69.001 – 070 | M6 (A)BD | 50 88 82-72 001 – 070 | ||
| 69.071 – 076 | M6 BD | 50 88 82-92 071 – 076 | Variant 200km/u | |
| 70.001 – 020 | Postrijtuig 21m | 50 88 00-40 951 – 971 | ||
| 70.008 | D-rijtuig ex DR | 50 88 92-29 906 | ||
| 70.009 | Postrijtuig variant 1 | 50 88 00-40 979 | ||
| 70.010 | Postrijtuig variant 1 | 50 88 00-40 975 | ||
| 70.011 | Postrijtuig variant 1 | 50 88 00-40 976 | ||
| 70.017 | Postrijtuig variant 1 | 50 88 00-40 977 | ||
| 70.018 | Postrijtuig variant 1 | 50 88 00-40 978 | ||
| 70.009 | Postrijtuig variant 1 | 50 88 00-40 979 | ||
| 70.021 – 028 | Postrijtuig 22m | 50 88 00-40 972 – 974 | ||
| 70.027 | Postrijtuig variant 2 | 50 88 00-40 981 | ||
| 70.201 – 70.236 | Postrijtuig 22m | |||
| 70.300 – 70.302 | Postrijtuig ex DRG | 1946 – 1954 | 50 88 00-26 051 – 053 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn respectievelijk 4712, 4820, 4364, 4504, 4642 |
| 70.303 | 50 88 92-29 907 | |||
| 70.304 | 50 88 00-26 055 | |||
| 70.801 – 803 | Postrijtuig ex DR | 19561957 | 50 88 00-26 051 – 053 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn respectievelijk 4712, 4820, 4364, 4504, 4642 |
| 70.804 | 50 88 92-29 907 | daarna postrijtuig 70.300 – 70.304 | ||
| 70.805 | 50 88 00-26 055 | |||
| 732.01 – 732.20 | RAW B6 | |||
| 734.01 – 734.10 | RAW B8 | |||
| 77.001 – 015 | PW D 14.3m | 50 88 92-26 001 – 010 | ex RIC D 14.3m rijtuig | |
| 77.016 – 025 | PW D 14.3m | 50 88 92-66 901 – 911 | ex RIC D 14.3m rijtuig | |
| 77.018 – 77.023 | PW GEN | |||
| 77.101 – 108 | PW-radio | 50 88 92-26 011 – 018 | ex RIC D 14.3m rijtuig | |
| 77.301 – 304 | PW EXPO | 1985 | 50 88 92-49 301 – 304 | Oorspronkelijk PW D respectievelijk 44.052, 44.053, 44.044, 44.045 |
| daarna PW D respectievelijk 17.301, 17302, 17.303, 17304 | ||||
| 77.801 | PW ex DRG | 1956 -1957 | niet van toepassing | ex 87.401 |
| 77.802 | ex 87.402 | |||
| 77.803 | ex 87.403 | |||
| 79.008 | GV | |||
| 79.804 | GV | |||
| 87.301 – 87.307 | ex DRG | |||
| 87.401 | PW ex DRG | 1945 | niet van toepassing | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Wien 105.818, daarna terug DB 5-50 |
| 87.402 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Mainz 107.400, daarna terug DB 5-50 (Houten rijtuig) | |||
| 87.403 | Oorspronkelijk Deutsche Reichbahn Augsburg 107.276, daarna terug DB 5-50 (Houten rijtuig) | |||
| 87.401 | PW ex DRG | 1946 – 1954 | niet van toepassing | ex 47.401 |
| 87.402 | ex 47.405 | |||
| 87.403 | ex 47.407 | |||
| 87.404 | ex 47.410 | |||
| 87.405 | ex 47.404 | |||
| 87.501 – 87.503 | ex DRG | |||
| 88.301 – 88.309 | ex DRG | |||
| 88.401 | PW ex DRG | 1946 – 1954 | niet van toepassing | ex 47.403 |
| 88.402 | ex 47.411 | |||
| 90.001 – 90.005 | Hersporingstrein | 96 88 95-76 001 – 005 | Respectievelijk ex-Dms rijtuigen: 17.434; 17.421; 17.403; 17.404; 17.418 | |
| 99.565 | CP | 1946 – 1954 | 50 88 92-29 903 | ex 60.852 |
| 99.573 – 99.574 | CP | 1956 – 1957 | 50 88 92-29 904 – 905 | ex 87.404 – 87.405 |